Isnin, 30 Ogos 2010

~Rindu Dia~

Hampir 3 mggu tak tau kabar berita.
tiba2 rasa sunyiiii sangat... "lonely, i'm so lonely'

*untuk dia yg baca post ni..jgn kutuk ea..jgn senyum @ gelak. itu pelik namanya bila kamu senyum@ gelak sorang2..ok?

ini hanya luahan hati..*

+++

erm.. bla kamu mahu hbungi aku??rase sungguh sunyiiiii...sungguh keseorangannnn...

tahu tak sekarang apa yang berlaku?
bila mahu tidur,
muka akan dipusingkan ke sebelah kiri menghadap dinding..
sambil membelek-belek telefon..

sebab apa?sbb hrp2 msih ada msj darimu untukku...
huhu~ sedih2...rindu2..)

ala..bukan jauh pun...kalau nk pegi..tapi rasa mcm nun jauhhhhhhhhhhhh di sana...

+++

dia.. tahu semuanya tentang diri ini. semuanya, bukan segalanya. hihi.. perangai baik buruk juga dia sudaaa kenalll... dan dia menerima diri ini seadanya...

ujian ukhuwwah.. kdg2 kami bmasam muka, kdg2 bgtu riuh bercerita.. itu normal. setiap ukhuwwah akan diuji dan diuji.

"hubungan terjalin dengan diri terpimpin..persengketaan adalah dugaan, dengan iman di hati, amalan di baiki.."

sukar diterjemahkan perasaan ini. untuk dia, maafkan aku atas segalanya. andai tidak dapat menjadi pendengar atau pembantu yang baik.. dan tidak mampu menjadi alang sesempurna.. maaf.. kerana tidak pandai mempamerkan rasa sayang ni... =)

dalam hati.. rasa bersyukur punya 'adik' sepertinya! terima kasih ya Allah atas ANUGERAH ini...

+++

ehem. dia dan aku sungguh berbeza. dia sangat MATANG dalam hidup, dlm mbuat keputusan... tapi aku???

erm.. dia jugak selalu buat kerja dgn sungguh TELITI dan TEPAT pada waktunya. dan aku?
Tapi...dia selalu tak tepati janji...aku???????.....haaaaaaaaaaaa...

dan bagaimana pun dia.. dia ialah dia. sebagaimana dia TERIMA diri ini seadanya, begitulah aku...

**nak letak gambar..tapi nanti macam akan 'dimarahi' oleh dia.. jadi letak gambar inilah =(


+++

entry khusus untuknya~

THANKS 4 ALWAYS BE THERE.
THIS UKHUWWAH.. ILALLAH.. INSYA-ALLAH!

loves,
Alang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan