Selasa, 5 April 2011

~Maafkan Aku~

Aku ini manusia biasa..punya ati dan perasaan..punya rasa marah,kecewa dan sedih..Namun ku percaya kesakitan ini tak lama..sehingga kini aku tdk mengerti apakah salahku..hanya kerana syak wasangka dan tuduhan tanpa bukti telah mewujudkan pertelingkahan dan menjarakkn hubungan...

Aku mungkin tidak kisah jika aku punca segalanya..tapi di mana keadilan untuk aku??dimana ruang dan peluang utk aku memperbaiki ukhwah ini?Aku tak kisah jika khilafku dijajakan...AKu tak kisah jika keikhlasan dn kebaikan ku atas nama 'UKHWAH' dan persaudaraan dilupakan...

Namun percayalah..Hati sedih melihat jurang yg tlh tercipta..terlalu sedih...Jika kejahatan dibls dgn kejahatan maka itu dendam namanya..Jika kebaikan dibalas dengan kejahatan itu zalim namanya..Tapi jika kejahatan dibalas dengan kebaikan itu adalah mulia dan terpuji...Tiada niat di hati sebegitu..hanya kerana ingin meluahkan rase yang terpendam selama ini..terlalu sakit utk menanggungnya tanpa ade yang memahami...

Meskipun mungkin selepas ini pertelingkahan yg tlh wujud mengubah segala-galanya...namun ats nama UKHWAH..sepuluh jari kususun mohOn maaf ats keterlanjuran kerana aku tak layak utk 'hadir' dalam hidupmu dan mengguris hati INSAN semuliamu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan