Isnin, 10 Oktober 2011

25 sept 2011..akhirnya tiba jua..~

Akhirnya dapat juga aku mengemaskini blog nih..da lame x menulis..pe yg menarik yea??hehe..

Ermm..pada 25 September yg lepas..selamatlah aku konvo selepas 3 tahun setengah duk habiskan blaja kt bumi ukm tuh…aku dpt sesi ptg..so, relakslah sikit kan…hari aku konvo tuh jatuhnye pada hari Ahad…so, just nicelah untuk family aku berkumpul sesame…tgk pesta konvo ukm mcm mane…hahahaha..biasa je sebenarnye..x la teruk..x jugak hampeh…hihi…

*************************
Perasaan aku?

Well, untuk konvo nie..mule2 tu aku mcm x rase ape2 sgt pon..tp bile da dekat dgn hari nk konvo tu..ade mcm satu perasaan..x tau nk gmbarkan mcm mane..gembira.. suka...duka..terharu..sedih dan macam-macam..emuanyer bercampur jadik satu..T_T
Malam sblm majlis konvo tu..aku dan family dok menginap di Hotel Bangi Lanai..10 minit je dari Ukm...tmpt tu ok la utk family aku yang tak berapa ramai nih..

*******************
Semasa konvo? Ape terjadi?

Yeah..aku konvo skali ngan kawan-kawan sama sekolah ngn aku..ader 7 orang semuanye..naseb baik ade geng..aku duk ngan diaorg tapi hanya 4 orang je termasuk aku sbb time tuh kitaorang dh tercepat msk dewan..so, x jumpe la yg lagi 3 org tuh..hehe..memula masuk dewan aku mcm cuak jugak la..last2 sbb lame sgt tunggu sampi giliran aku, aku ngantuk lak…dan harap2 majlis ni cepat habis…sampai giliran aku, masa jalan atas pentas aku amik fail skrol tuh ngan diiringi muzik orchestra mcm crite triller… suspen gle…berdebar2..mcm2 pikir..takut la kaki tersangkut kt wayar..mane nk taruk muke..tp alhmdulillah..semuanya berjalan dgn lancar..mcm mimpi je..haha



~nie dia mereka yang sama-sama susah sng dgn aku sepanjang 3 tahun setengah..hehe~


***********************
Lepas konvo?

Sedang elok je aku kuar dewan tu..tibe2 ader flash dari kamera..ntah sape2..ase cam artis pulak..haha..rupe2nyer dua orang pelajar aku setia menunggu dgn kamera canggih..kredit utk asrul dan faize..(^_^)..pastu,macam biasa…bergambo la..x dpt nk gmbr sekeluarga…hari da petang sgt...ase 'cacat' sikit la suasana sbb 'mak' dah xde..tp aku tau..dia melihat dan sentiasa doakan aku dari jauh..terima kasih mak..
Al-Fatihah..isk3..T_T..

Pastu kitaorang balik sbb memasing sume dh lapo…aku pon nk balik cepat sbb penat dan ngantuk…next weeknye tuh aku sambung MC..huhu..pastu aku dan family amek gambo kt studio..siap ngn jubah dan skroll…melayang rm200 lebih untuk gambo je..tp xpe..ader org blnje gmbo tu..terima kasih utk adik dan abah aku yang baik hati..hak3..



~insan-insan yang sntiasa menjadi sumber inspirasiku...^_^


*****************
Akhirnya....

Alhamdulillah…akhirnye tamat satu perjalanan..skrg aku kene tumpukan perhatian pada satu lagi perjalanan yang sedang aku tempuhi..ya! x lain x bukan…usaha utk perbaiki kehidupan..ermm..utk teruskan pengajian master??aku tgh pikir dgn mendalam nih..mampu ker??hik3..insya Allah, boleh kot…aku percaye aku leh buat..cume kekadang tuh aku kene bagi smgt lebih sikit kat diri aku ni yg sedikit malas…huhu...

mood: semangat masih membara..i.allah..hanya menunggu ruang dan peluang utk melanjutkn pengajian..Ya Allah, Kau permudahkan lah...ameenn...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan