Isnin, 19 September 2011

~SeLaMaT JaLaN..

Selamat jalan yea..moga Allah sntiasa merahmatimu..hati ini pedih..jiwa ini pilu..perasaan ini 'sakit'..namun aku tidak pernah membencimu..Demi Allah,terlalu sukar untuk ku lakukan..

~Maafkan aku kerana tidak sewajarnya mendidikmu juga terlalu menurut keinginanmu sedari dahulu..
Maafkan aku kerana amat menyayangimu juga terlalu bersabar melayani karenahmu sedari dahulu..
Maafkn aku kerana tidak menghalang pemergianmu juga kerana setia menunggu kepulanganmu..
Mungkin bukan saat ini kau kembali..Mungkin detiknya suatu hari nanti..
Cuma aku ingin kau mengerti..Aku tetap menanti kebenaran itu muncul sehingga kini & selamanya...T_T

*****************************

kembara hidup tiada yang manis,
langkah kan rebah..
tujuan hidup kian kabur,
peritnya kan dirasai..
terhiris,diguris, dicalar..
itu fitrah hakikat sebuah fikrah..
pada Tuhan dipohon..
moga kembara ini dimudahkan..


Mengenalimu memberi sejuta rasa yang berlainan..marah, kecewa, sedih, ketawa, menangis, pilu, sayang dan rindu..namun, itulah yang dinamakan ukhuwah..anugerah dari yang Maha Penyayang..
kita bertemu diatas jalan daie murabbi..tautan hati kita mampu merealisasikan segalanya..




Ya Rabb! iringkan langkah kami dengan kekuatan..AMEENN..(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan