Ahad, 27 Mac 2011

~26 Mac 2011- BiRtHdAy~

Alhamdulillah..aku masih diberi peluang lagi untuk menggapai impian..dan 26 mac 2011 menjadikan aku makin tua =) ~masih adakah tahun depan?

Ringkasnya, aku ingin mengucapkan terima kasih buat semua yang wish besday ini.. dari sms, facebook, ym, blog hijau ni dan by face to face. Ramai untuk nyatakan disini..tapi tak sempat untukku tulis satu persatu, maaf ye.. (hurm.. ada orang jelous sebab facebook dipenuhi ucapan..haha~) juga tak terkecuali sejambak bunga carnations dan red rose..terlalu istimewa.. =)



Aku cukup terharu..ucapan dikirim bersama doa.. panjang umur, bahagia,dan lain2.. tak terkecuali cepat ditemukan jodoh.. hehe…AMIN…
Apapun, aku cukup berterima kasih buat semua..

Buat insan yang mempertaruhkan nyawamu.. arwah mak tercinta…dia adalah wanita istimewa buat aku..sekalipun kekasih hati perlu dikorbankan..aku memilih mak(ada ke kekasih hati.. erm..’kalau’ ye) hanya Allah mampu membalas segala kasih sayangmu.. Amin..

Aku begitu sebak sekarang..kerana masih terngiang2 dan terbayang2 pelukan dan ciumannya 2 tahun lalu..
Buat insan yang selalu dekat dihati ini.. ayahanda tercinta.. terima kasih! U’re my Hero!

Seperti biasa, buat keluarga terima kasih yang tak terhingga kerana sentiasa menyayangi diri ini..kadangkala merajuk x tentu pasal, kadangkala terlebih emosi…namun tetap dilayan.. (sayang semua)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ucapan setinggi-tinggi penghargaan juga milyun marhaban buat sahabat-sahabat dan student2 yang mengingati hari lahirku… ada yang seawal 25hb sudah wish… Tq, walau awal, tetap ku hargai...hehe.. thanks a lot… sms-sms diterima seawal pagi meraikan hari ini disertai doa...Aku sangat-sangat terharu.. =)

“semoga panjang umur, murah rezeki, semoga meningkatnya usia menambahkan lagi iman2mu & semoga persahabatan kita akan terus kekal hingga akhirnya, ukhwah fillah Abadan abada”
“moga pertambahan umur ni akan lebih mematangkan diri dalam menghadapi kehidupan seharian”
“semoga terus kuat menghadapi cabaran hidup dalam usia yang baru, sentiasalah berusaha mengamalkan firmanNya berlumba-lumbalah oleh kamu dalam mengerjakan kebaikan”
“selamat hari tua”
dan banyak lagi(tak larat nak taip..huhu)


Rasulullah s.a.w bersabda “apabila seseorang muslim mendoakan saudaranya yang ketika itu tiada disisinya, maka malaikat akan berkata, bagimu jua apa yang engkau doakan buat saudaramu”…. Moga apa yang kalian doakan kan kalian perolehi…. Bagi kalian jua apa yang didoakan untukku…. Amin.. Insya-Allah…

Dan apa yang aku harapkan.. aku masih di dalam proses tarbiah.. kadangkala jatuh, kadangkala bangun, namun aku berharap mentari esok masih ada agar setiap hari aku dapat terus melihat kasih sayang Tuhan dalam ciptaan-Nya…
Semoga istiqamah duhai diri!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN UNTUK semua yang berkongsi tarikh istimewa yang sama..
( 26 MAC 2011 )


Ya Allah,
Seketika di hari lahir mereka ini,
moga muncul hari baru mereka yang ceria,
Engkau muliakan dan sayangi mereka,
ampuni dosa mereka,
berkati keluarga mereka,
sihatkan tubuh badan mereka,
limpahkan rezeki mereka,
jauhkan daripada fitnah, penganiayaan & penghinaan..
bahagiakan hidup mereka,
suburkan benih keimanan dengan penuh rasa kasih sayang serta taqwa tanpa keraguanMu,
makbulkan dan berkati cita-cita mereka yang murni...
amin ya Rabbal 'Alamin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan