Khamis, 15 Disember 2011

~.....Percayalah...~

~Saya tak tahu nak mulakan mcm mana..saya tak tau ape perasaan ini..ape yg saya tau..saya sangat senang dan selesa dengan awak..bila awak ada masalah..saya turut terpanggil untuk berkongsi walaupun kadang2 awak seolah2 langsung tak menghargai kewujudan saya..dan saya tau..saya mungkin bukan calon pilihan awak...erm..tp awak selamanye di hati saya..T___T

~Sebenarnya saya tak pandai dan tiada keberanian untuk berterus terang..saya sangat takut andainya risiko daripada 'keberanian' itu saya akan kehilangan awak untuk selama2 nya..buat masa nie..saya belum bersedia dan x sanggup menghadapinya...saya akan sentiasa doakan kebahagian awak...Insya Allah...T___T

~kalo awak terbaca catatan nie..saya harap awak dapat memahami ape yang tersimpan dalam hati saya sama dengan setiap bait2 yang ada dalam lagu nie...PERCAYALAH....^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan