Khamis, 29 Mac 2012

~Sesekali Jiwang..hehe~

"pertimbangkan yang sudi,
jangan terlampau cerewet memilih, mencari"





ps : jangan pelik bila AKU dah mula menjiwai menjiwang..sebab..
1. habis belajar..
2. dah konvokesyen.
3. dah lame kerja..hehe

tak apa, jiwang.. bukan menggatal. kan?..hehe..

nikahlah, jika sudah mampu..

Dan kahwinkanlah orang-orang yang sendirian (bujang) di antara kamu. (Surah al-Nuur: 32)


@@@@@

jawapanku :

untuk mereka-mereka yang selalu mention tentang 'aku dan perkahwinan'

tunggu lah ye..
namanya masih tersimpan di luh mahfuz Allah..
dan
Allah masih tidak mengatakan 'kun' pada takdirku..
apa yang mampu dilakukan adalah..
usaha, doa dan tawakkal.
oh, aku hanya manusia yang tidak tahu takdirku..
bukannya aku tidak terganggu dengan soalan perkahwinan..
kerana aku juga adalah manusia biasa.. T__T

Di antara tanda-tanda kekuasaanNya ialah Dia (Allah) menciptakan pasangan-pasangan (jodoh) bagi kamu dari (makhluk) jenis kamu sendiri, agar kamu cenderung kepadanya dan merasa tenteram dengannya. Kemudian Allah menciptakan rasa kasih sayang di antara kamu. Sesungguhnya dalam hal itu terdapat tanda-tanda kekuasaanNya bagi orang-orang yang berfikir.


sama2 doa eh?..
tadah tangan..selepas solatmu..
doakan diriku..

:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan