Sabtu, 17 September 2011

~Aku Benci 17 september..~ T_T

~Aku nak lari dari tarikh ini!!!!! Aku dah cuba tak nak bangun dari tidur, Aku dah cuba nak penuhkan jadual dari pagi sampai malam...Tapi ternyata Allah nak aku hadap dan lihat semua ni...aku belek gambar-gambar lama yang jatuh dekat kaki malam tadi...aku imbas kembali episod hitam itu...Ternyata, semakin aku jauh lari dari kenyataan...ia datang sedikit demi sedikit. Kalau lah aku boleh belah otak dan aku nak buang simpanan memori lama, tarikh ini yang aku nak buang jauh2 dari kotak ingatan aku..sungguh..aku x mampu menghadapinya...~

Aku berlari lagi...jauh aku tinggalkan kesibukan..Aku menonton cerita sedih dan cerita kartun silih berganti...mendengar lagu2 sedih..aku tumpukan perhatian pada kerja2 lain..kerana aku ingin lari dari hari yang menyakitkan ini..Aku berpura2 gembira sedangkan dalam hati hanya Allah yang tahu...aku makan sebanyak2nya..Aku bermain di tepi pantai.....menjerit dan melepaskan segala2nya semahu2nya..Tapi aku masih tak boleh lupa!!!!! 17th Sept,2010 - kenapa kau hadir tahun ini!!! Kenapa??? Ia menyesakkan fikiran aku. NO!!!

Ya Allah..Aku penat..aku lemah..sdgkn mereka bergembira..tetapi aku sntiasa menangis keseorangan..Ya Allah,sungguh aku tidak tahu di mana kesalahanku hingga mereka menolak ku tepi..sungguh aku takut hidup dlm dunia sebegini..di manakah kebahagiaan ku dulu,aku merinduinya..kenapa hidup ku kini di penuhi dgn air mata..sungguh aku penat..berilah petunjuk kpdku Ya Allah..Engkau tunjuk lah di mana silap ku pada mereka Ya Allah sehingga aku di biarkan seorang begini..bantu aku..aku buntu...T_T


*************************************

~17.9.2010..jumaat..10.30pg..tempat yg suci..4 orang saksi bersama 2 helai kertas (ss)..dalam suasana hambar..aku diadili dengan 'zalim'..perasaan dan status aku x dihiraukn..maruah aku dipijak2..ketika ini airmataku tiada harga lagi...aku seolah2 pesalah yang bersedia menerima hukuman MAUT...rase sangat 'kerdil' diri ini dihdpn kalian yg 'hebat2'..sungguh!!aku xkn mmpu lupekn detik2 itu sehingga aku ketemu ILLAHI..

~17.9.2011..sabtu..10.30pg..tempat yg sama..genap setahun..mengimbas detik2 dikhianati..terbayang satu persatu..cukup sdih,pedih..luka ini seolah-olah masih baru..x semena2 airmata ini gugur juga akhirnya..ape slh aku??hinggga diperlakukn sedemikian??....aku langsung x menyimpn dendam..sayang ini masih tersisa..tp aku cukup2 terkilan dan 'tersentak' dgn ape yg berlaku..T_T

mood:inikh balasan utk kebaikan yg dah aku lakukan?inikah cara kalian menunjukkn rasa sayang dan terima kasih untuk semua yg dh aku 'korbankn'?...?.......terima ksih sbb 'hadiahkn' ssuatu yg sgt 'indah' dlm ukhwh kta..T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan